Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Saturday, September 24, 2011

Tergolek Pun Sodap~~

Orait bebeh.. Hari ni terasa nak meng'hapdate' gambo aku setelah lame accident.. Kalau nak diikutkan sait memang la sakit tapi hati aku yang terguris dan terhiris lagi sakit. *arghh... malas nak ingat*

Sambil aku menaip aku tgh tgk kartun ni *spongebob*.. haha.. so mata aku lebih tertumpu pada TV dari menaip. Waduh2... Klakar toi patrick ni.. kahkah..

Back to story.. Setelah beberapa bulan.. luka semakin sembuh.. tapi sakit still ada.. Tapi sakit aku tak le teruk kalo na dibandingkan dengan tunang aku a.k.a My Charming.. *chewah*. Die lagi teruk.. Tapi die sentiasa cool... *dady... dady cool.. *

Bahu Kanan
Ok... Bahu ku semakin kacak bergaya..
Pic A : Mula2 buang nanah n kopek segala kulit mati. *mak aii.. memang perit la di campur dgn nanah yang    keluar.. tiap2 malam aku tak dapat tido punye sakit*.. wa tido dgn air mata. hahaha.. ada sorang nenek advice aku guna serbuk cap kaki tiga tuk buang kulit2 n kuping2 yang mati tu.. Aku dgn confident pun try.. Memang tepat sekali.. Senang nak kopek.. Terus merah setelah di lap n dbersihkan..

Pic B : Tunang aku advice guna MEBO.. Untuk luka terbakar.. Alhamdulillah.. Luka semakin hari semakin kecil.. dan akhirnya luka tertutup... *bisa tetap ada*

Pic C : sudah tertutup abis. tapi mash gatal n sakit. bisa dalam kot. uhu.. 

'Org BCG kecik je.. Ko Besar Gile BCG.. Kahkah' Ayat Abg Aku Iwan membahan aku.. Ampeh..

Tangan kanan ku
Sekarang cite pasal tangan pulak.. Orait.. Ni Masa 'dressing'. Fuuuuhhhhhh... Tuhan je tau sakitnye.. Mak Aii.. *aku tak nangis.. cuma fuuhhh fuhhh fuhhh je la bunyi aku mase dressing* kahkah.... Cuma ada bekas sket kat tapak tangan.. Tu perit la kalo pegang.. Pastu kat benjol2 blakang tgn ada parut sket lagi.. Jari2 aku sampai sekarang tak boleh nak bengkok sampai abis.. Uhhhuuuu... Mase sarung cincin tunang payah sket la.. Ehe.. Memang lawak la.. cincin stuck kat benjol2... kehkeh..*tolak je cik.. abaikan benjolan itu*

Kaki kananku

Erm.. Tang kaki ni memang aku haru.. Dan aku penah nangis sebab kaki ni.. Sebab sampai sekarang lutut aku sakit.. Nak cite pun panjang.. Pernah byk kali aku tergolek sebab tetibe lutut sakit. Kadang2 benda ni tak rase yang aku sedar aku dah tergolek.. Erm.. 

Terima kasih kat abg aku.. Iwan.. yang jadi 'nurse' semasa aku sakit.. Sekali pun aku tak pernah dressing kat klinik lepas aku keluar wad.. *iwan terbaekkkk*. Bila fikir balik.. Perghh tak mau aku sakit lagi.. Memang sangat sakit.. Tapi macam biase.. 'Fuuuhhh fuuhhhh'.. Cara aku tahan sakit.. 

Tapi kalau hati aku sakit.. Aku tak reti 'Fuuhhhh fuhhhhh'... Terus airmata aku keluar... Meleleh beb.. *aku jiwang sebenarnya*.. Kehkeh...

P/s : Hati terguris lebih sakit dari sakit fizikal... Uhuhuhu...



No comments:

Post a Comment