Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Saturday, December 15, 2012

En Polis Trafik Yg Comel


Selasa nan lalu. Dikala aku on da way to PPUM. Di simpang Boulevard Sentul Raya, aku ditahan oleh polis trafik.

Dup dap dup dap.. *first time wey kene tahan cmtu, mase roadblock tu biasa la*

Aku memang redha je la memang silap aku tak pakai 'seatbelt' atau dalam bahasa melayu nye tali pinggang keledar. *ecehhhh..*

pic google

En polis tu senyum ... Perghhh. Sangat comel dengan deretan gigi yang sangat cantik. Dengan spek mata itam tu. *bergaya sungguh. wewettt*

En polis comel tu tersengih. Aku hulur Mykad n lesen.

En Polis : Kenapa tak pakai seatbelt ?
Aku : Maaf Encik memang salah saya, saya nak cepat ni.
En Polis : Awak nak kemana ?
Aku : Nak ke PPUM.
En Polis : Sape sakit ?
Aku : Suami saya. Saya dah lambat ni Encik.
En Polis : Saya bagi saman bole ?
Aku : Saya terima je sebab memang salah saya.
En polis : Em.. Saya bagi saman ye ?
Aku : Saya terima je Encik sebab dah salah saya.
En Polis : Ok. Pakai seatbelt. Tunggu kejap. Saya datang jap gi.

Terus die start moto n berlalu pergi . Aku pun tengok n tunggu je la.

Tunggu..

.... 10 minit berlalu ...

Aku dah tak boleh nak tunggu lama. Aku nak cepat ni. Aku pun terus start keta n trus ke hospital. Serius aku minta maaf kalo En polis tu patah balik kat tempat tu tengok aku takde. Maaf Maaf dan Maaf.

p/s : Maafkan saya En Polis comel. Saya mau cepat.


1 comment:

  1. boleh plak la en polis tu nk patah balik semata2 nk bg saman kat ko beb???
    tu nk tunjuk die bagi laluan kat ke la beb...

    ReplyDelete