Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Wednesday, April 3, 2013

Wanita tersebut adalah ??

Tetiba aku teringat dulu aku pernah tersumpah seseorang ketika aku dalam keadaan amarah. *tak baik dowh* Aku tersumpah gini.. 

' ko kawen la tapi jangan harap ko dapat anak. aku sumpah ko tak dapat anak sampai bile2'.

Tak tau la die skang sudah ada anak or tak ? Hopefully sudah ade anak if die dah kawen la. *ade anak kalo tak kawen pun payah gak*
Bila hati tengah marah. Hati tengah kecewa to da max...Kadang2 tak pk ape yang cakap. Tu sebabnya terkeluar bende2 yang tidak sepatutnya. 
Cite pasal anak.. Dah hampir 8 bulan aku jadi seorang ibu. *best sgt..* 
Sebuah perkahwinan itu lebih ceria n anak itu melengkapkan ikatan perkahwinan. *chewah..*

Yeah ! two tiny cute teeth

Okies. Harap wanita yang ku katakan diatas tadi sudah ada anak. Kalo boleh aku nak berbaik dgn wanita tersebut tetapi apakan daya............ taktau la macamane.. lets the time speak.... One day maybe? InsyaAllah...

p/s : Always in love mood...



No comments:

Post a Comment