Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Wednesday, January 8, 2014

Mainan vs Simpanan ??

Salam Zuhur..
Update sat. Anak tgh sedap tido.
Tak berapa selesa sgt skang.
Perut sentiasa mengeras n baby sgt aktif.
Dalam hati sangat suka. Hehe.
Bulan Jan n Feb agak full schedule.

Collectable item kfc n mcD dah siap. Soft toy je pun.
Hubby yg punye. Mmg aku xbg hubby aku collect cam gundam or so on sebab nnt aku yg susah nak menyimpannye. Suami aku tau beli je. Yang kene wat susun sume aku gak.. yelah beli bende mahal2 then bersepah2. Wat tensen je..

Hello kitty n Doremon
 Yang hello kitty tu from McD n Doremon from KFC. Yang ade doremon paling atas tu limited edition 100y before Doremon birth dihadiahkan oleh MakJah (officemate hubby) pd Syifaa. Ade touch n go card doremon lagi. Hihi.


Ngadap je la sebelum ibu simpan

Ibu da simpan semua atas almari. Da xde tempat da. Semua da penuh. Mainan Syifaa da byk. Ni xleh main tau. Hihi. 


P/S : xlame punye. Besa nnt anak2 abes la bende2 ni..hihi

1 comment: