Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Wednesday, March 9, 2011

Bila rasa sepi menerjah

Malam ni aku terasa jiwang sekali.. Entah la rase nak dgr bacaan quran jer kat telinga ni.
Rasa nak amek kipas angin repair pun ade. Macam sayu2 jer ati nie. *chewah

Aku tak sedih.. tapi macam nak keluarkan otak.. cuci2.. letak clorox and pe jadah sume tu.. pastu masuk balik dalam kepala. yeyeh.. kalo bleh otak ni masukan cd ker.. hardisk ke.. kan best.. tak payah nak blaja. menelaah.. searchng2 sume. aku pown senang.. mane2 tak suke leh delete.. *ramai aku nak delete 
heaven gile camni
Dikala malam nie aku tgh menikmati rase angin sepoi2 bahasa, tetibe ade plak anjing menghanjing dengan memekaknye. Rase nak bg kaki je kat anjing nie. *abes plak kaki aku kang kena geget.
hahaha..

Disaat ini juga aku rase bercampur baur.. sedap betoi dapat makan tomyam.. *slurppppppp
Tapi adoyai.. tengah berpantang nie. Tak bleh men bantai je..

Dah2.. Aku nak pi makan.. Perot dah men lagu dangdut baek punye.. Adios...

No comments:

Post a Comment