Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Wednesday, March 9, 2011

PISS OFF !!!

Bengang betol la bile meng'online'kan diri kat ym chat room. Ramai sangat 'sex maniac'.
Cam rase nak sepak.. bagi kaki.. tazkirah pown ade.. dah ade bini pown perangai masing2 cam s**t..
sket2 nak tunjuk webcam.. Die ingat aku batak sgt nak tgk 'bende' die tu.. Blahh la wei.. *amacam gaya marah aku ?

sungguh manis 'sengihan' mu


Yang aku tak boleh blahh tu yang pompuan2 nie.. Aku baru ingat nak kawan2 ngan pompuan.. tibe2.. pekejadahnye pompuan nie.. LES !! Adoi.. Macam2 hal la.. Tapi ade gak yang cun melecun oOoo... Isk.. Kalau la aku lelaki... memang  aku sebat wat bini.. mak aii.. lawa.. mantap.. isk !! weweeett.. *aku sedar diri yang aku nie pompuan

Aku nak sembang2 cari sahabat.. kawan.. bukan nak cari 'pelepas nafsu' ke pejadah haram sume tu. Kadang2 sebab wujud manusia camnie la wat aku malas nak berkawan. Ramai sgt yang gile.. gile sex.. Nickname sume tak bleh menahan.. 'btgkeras'.. 'inch7'.. 'suamigersang'.. and belambak nick2 yang aku kategorikan 'CAMSYIAL'.. *agak kasar disitu

Kalo aku masuk le chat room.. leh dikira baper je yang bleh wat kawan. LOL.. yang len gerenti masuk ignore and aku terus 'spam'kan.. Amek ko !!.. Aku rase memang byk aku ignore.. Sorry la dewh.. ter'ignore' sudah ... hahahawau..
Tak kesah la ko keje ape pown.. Hatta ko keje engineer ke lawyer ke.. tapi kalo otak ko camtu.. tak kemana la dewh. Jgn tgk luar je baik.. bagus.. tapi perangai ko cam haram pekejadah.. kehkeh.. *aku marah manje nie

Aku pun bukan baik sgt.. Tapi takde la nak melucah lucahi kat chat room.. Sengal btol.. Rase nak bg kaki jer.. so.. Jgn cube melucah lucahi dengan saye.. NOT INTERESTED OK!!!

p/s : agak kerinduan dihati nie.. chewah..

No comments:

Post a Comment