Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Friday, April 6, 2012

TERIMA KASIH SEMUA !!!!

Salam. Saje wat entry byk2. So nanti aku update la lagi. Lagipun bila dah bersuami agak bz sikit. Ehe.. 


11 Nov 2011. Aku dinikahkan selepas Isya'. Sepatutnya selepas Maghrib tapi disebabkan ramai sgt yang menikah malam itu, so agak lewat sikit. Mak andam Kak Nora aku plak 'stuck' kat Shah Alam. Jem teruk katanya. Trus datang staff Kak Nora a.k.a mak andam bidan terjun Kak Siti . Ehe. Terima Kasih buat yang sudi datang masa majlis aad nikah tu. Penuh surau. Yang duduk lepak kat luar pun ramai. Rombongan suamiku ramai. Dengan saudara mara n kawan2 sebelah suami. Tak lupa saudara n kawan2 aku yang datang. Jiran2.. Maklumlah ari Jumaat. Abes je keja trus datang majlis aku. Terima kasih byk2. 
Kawan2 yg dok seblah mase nikah. Iena cantik bertudung. Eheh.. Fiyza,Jai n anaknye dari Putrajaya.. Ayun baru balik keje.. Oggy n arwah Panjang dari Klang.. Naz n Shima dengan perut yang beso. Ehe.. Thanks a lot. Mesti ade yang tertinggal. huhu.. Terimakasih wat Shima n Naz yang sponsor bunga api. Memang BEST !!!! hehe..

pic ehsan je aku ade. ehe

13 Nov 2011. Majlis Pengantin Perempuan. Chewah.. Nasib baik Kak Nora datang. Ehe. Kalo tak mau mak andam bidan terjun lagi. Ehe. Mak Aii.. Tebalnye make up pengantin nie. Baju sewa je kat butik. Tema nak kaler purple. Pilih punye pilih. Adik iparku *Faranisa yg ayu* pilih. Aku pun suka accept je. Ehe. Masa rombongan lelaki datang kena la salam suami dulu. Aku rase suamiku 'handsome' aritu. Ehe..  *jgn muntah kay.. wakaka* .. Ape2 pun aku sgt2 BERTERIMA KASIH kepada family n saudara mara n kawan2 yang support n byk tolong aku sebelum.. semasa.. n selepas majlis. Kawan2 abg aku a.k.a Iwan yg byk bantu. Team silat Iwan. Rase nak join bersilat skali masa tu.. Kawan2 yang datang dari jauh. Tganu, Kelantan, Johor, Melaka.. Kawan2 Convent, Teknik, Poli, kawan2 keja n semua .. Nak sebut satu2 nama memang ramai la. Tq Kepada kawan yg tak dapat hadir majlis n datang seblum majlis. Tq for the gift.. Thanks A Lot. Maaf sgt2 tak sempat nak amik gambar dgn semua kawan2. Kalo bole nak bergambar dgn sorang2.  Tak sempat. Nak nyanyi berduet ngan suami pun tak sempat. Terima Kasih sgt. Tak lupe juga jemputan VIP yang hadir.  YTL yang sempoi sudi datang dgn bodyguard. Tak sempat nak bergambar. Thanks Tan Sri Dato Seri.. Nak sebut satu2 nama takut tertinggal plak.. Sebab ade yang datang tak jumpe n lambai aku pun. Anyway TERIMA KASIH SEMUA YANG MENJAYAKAN MAJLIS.

pic ehsan lagi.. tq ayun
cukup la letak sekeping... wakakaka..

20 Nov 2011. Majlis Menyambut Menantu. Kami dari butik andaman untuk prepare. Tema circus kata suamiku.. hahah.. takde lah.. Ikut kaler baju kami.. Blue Royal.. *chewah.. nak diraja gitu..* Baju ni special sikit. Direka khas... buat aku n suami.. Di tempah untuk kami. Songket Terengganu yg dipakai oleh suami di hadiah oleh kawan sepejabat beliau. Terima kasih byk2.  *terkesima aku tgk harga songket tu kat kedai*
Baju ditempah kat Kak Nor di Wedding Galore, Bangi. Tq kak.. Baju tu memang lawa. Pasni baju tu wat arkib la. Buat suamiku.. Maceh sayangku sebab tempah baju tu walaupun anje marah sebab mahal. Ehe.. Maaf dipinta sebab pengantin agak lewat sampai majlis. Tapi Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Sekali lag terima kasih saudara mara, kawan2 n jiran yang sudi bertandang ke majlis suamiku. Seperti majlis umah aku. Kat majlis sebelah suami pun kami tak sempat nak berduet. Hehe.. *kesian derr...*  Suami ku tempah band a.k.a kugiran tuk nyanyi tu. Tapi apakan daya.. Tak sempat... Ramai beno.. Uhu.. Tq hadiah2 diberi. Hadiah rumah suamiku lebih byk dari umah aku. *cess...  hadiah die byk sgt. tak dapat nak lawan.. ehe*
Pasangan rakan yang datang ketiga2 majlis kami.. Naz n Shima.. Korang memang best.. Terbaek la~~~

pic ehsan.. crdt to pak itam n mak itam



Jutaan TERIMA KASIH buat semua. Dgn adanya korang semua majlis bertambah meriah n the best !! TERIMA KASIH SEMUA !!!!!! Maaf Pic Cket2 jer letak... ehehe.. 

p/s: Maaf andai ada kekurangan.. Maaf juga buat yang tak dapat door gift. Buat lebih seribu... Tak cukup rupanya.. Maaf.. Suami buat 1400.. Pun tak cukup.. Maaf byk2..

No comments:

Post a Comment