Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Friday, April 6, 2012

Welcome To World Airiel !

Pada 6 Febuari 2012 lahirlah putra sulung Puan Shima dan En Nazrul Azri. Baby yang comel lote ni dberi nama Muhammad Airiel Amsyar B. Muhammad Nasrul Azri ..

pic dari fb mummy Airiel
practise make perfect sayang.. ehe..

Comel kaaaannnn ? Hehe... Puan Shima nie aku anggap macam kakak aku sebab die garang. Ehe.. Die banyak nasihat aku dari pelbagai segi kadang2 wat aku terpikir bende yang aku tak terpikir.. *ayat bersepah2*

Airiel ni tido cam baby dah beso. Mak aii... tgk la.. kadang2 gaya cam superman.. Bile bosan nak 'fire' cam ultraman. Hehe.. 

Tak sabo nak tgk die beso berlari2. Nampak gaya memang jadi baby boy yang lasak. Mummy n Daddy die ganas. Ehe..

Anyway.. CONGRATS to Naz n Shima..

Tungguuuuuuuuu kawan Airiel lahir nanti... Hehe...

No comments:

Post a Comment