Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Wednesday, March 23, 2011

Retroville..

Dikala umur tua makin memuncak. Aku terkenang zaman kecik2. Pada ketika itu yang aku tau hanya lah "MAIN DAN MAIN".. hahaha.. Masa aku umur 5 taun, abg ku iwan 7 taun.. *padan muke die kena g sekolah


Aku lepak kat umah leh main2.. Balik sekolah abg aku memang selalu ajar aku mengeja.. Yang paling aku ingat eja "B.. A.. ba... J.. U.. ju..." ape bunyinyer ?? BATU.. "dushum2" bunyi sekehan iwan kat aku.. kahkah.. *iwan memang evil


Yang paling aku tak faham ngan diri aku sendiri pada ketika itu ialah... Jeng Jeng Jeng.. Aku tak suke berbaju dan berseluar.. main2 kat luar rilex jer pakai sepender.. *sampai umur 5taun jer ekk !!  Aku pun tak tau kenapa.. Yang pasti mak aku sentiasa bengang sebab dah pakaikan aku baju cantik2.. Pastu rilex jer aku tanggalkan baju tu dan main kat luar. Mungkin masa tu panas kot.. Takpun masa tu aku rasa 'trend' bersepender sgt 'hot' pada waktu tu... kahkah.. *illa dah bengong


aku n sepupu sepapat

Tgk pic tu.. Yang pegang bola dalam plastik tu aku. Yang tgn dok pegang pasir tu 'Ain'.. Yang dok pangku aku.. 'Kak Adzue'.. Yang Baju biru kena pangku 'Adik @ Sani'.. Yang wat jari konon2 ganas tu 'Iwan'.. Sebelah tu 'Boy' and yang dok pegang beskal tu 'Kak Ana'


Trend berspender aku tu diikuti oleh adik sepupu ku AIN. Dah kawen pon ain.. Tgh pregnant 1st baby.. Ain muda 2 taun dari aku.. Aku ngan die memang geng 'tag team' la. Pantang mak pakaikan baju.. Pasti yang tinggal spender.. Haha.. Tu dulu tau .. Sekarang kami tak begitu lagi.. Hikhik.. *mau kena sula perangai camtu


Perkahwinan Ain n Helmi 
Ehem2.. Tgk tu.. Kami sudah berbaju ok.. Haha.. Anyway sempat gak aku jadi gadis payung untuk Ain.. Memang cantik Ain jd pengantin.. Sekarang nie bakal ibu.. Tak sabar nak tgk baby comel.. sebab mak die comel.. ehe.. *bila la time aku nak sampai.. uish2..

P/s : Rindu la zaman2 dlu... pergh...


No comments:

Post a Comment