Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Monday, August 1, 2011

Ahli Baru

Salam.. Lame sungguh aku tidak meng'hapdate' blog ni. Bukannya malas.. Cuma kurang rajin. Ehe...
Byk sangat keja yang perlu aku laksanakan sampai terkejar kejar au dibuatnya. Andainya badan ku boleh dibelah belah.. Aku belah bagi sorang wat tu.. sorang wat ni.. Apakan daya.. Aku sorang jer.. Hohooo

Orait..Ahli baru sudah join ini Zainal's Family. YahoOOOOooo !!! Pada 30 Julai 2011 Jam 12.03tghari .. Lahirlah seorang baby perempuan dari akak ipar ku seberat 3.7kg.. Ehe.. *Aku sungguh blur nak buat ayat

Aku dan abg aku. *barul = nama manje ku panggil abgku* telah berdiscuss nama baby. Akhirnya kami memilih.. SITI SHAZA SYAFEQAH BINTI MOHD SHAHRULNIZAM.. Au budget nak panggil Siti jer nanti. Sonang Baitu... Eheh...

Tudiaaaa.. Tembam kan?
Papa iqamahkan siti



Alhamdulillah.. Semua selamat. Patutnya discas hari ni tapi siti kena kuning pulak. Agak berulang alik la aku ke HKL.. Semua pasal family... Tadahal la.. Aku sayang family aku..

Berkenalan dgn ma su..

Berkenalan plak dgn future pak su. ehe.. 

No comments:

Post a Comment