Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Monday, August 1, 2011

Warkah Buat Kwn PSA n C-2-6~~ (Mood Serius Sungguh)

Aku tahu ramai kawan-kawan aku especially memember masa kat Politeknik Shah Alam dan UTeM C-2-6 agak bengang dgn aku. Aku minta maaf.. Bukan sengaja cuma segalanya berlaku sebegitu. Sejak facebook aku berstatus 'engaged with....', aku perasan korang tak komen ape2 langsung kat aku. Korang dah tak sayang kat aku ke ? Korang marah kat aku ke ?


Aku minta maaf.. Korang memang patut marah dengan apa yang korang nampak terjadi. Dan aku tau korang bertambah marah bila aku bersama dia kembali. Mungkin aku tak pernah nak cerita apa sebenarnya yang terjadi. Aku berdiam diri sebab tak tau nak cite. Cakap lebeh macam buka pekung sendiri. Tak cakap byk plak andaian. Terlalu banyak sangat yang terjadi dan kadang2 aku sendiri tak paham jalan cite nie *dah macam cite industan

Agak terasa diriku bila aku dapat rasakan korang jauh dari aku.. Aku tak salahkan korang. Silap aku yang suka simpan sendiri. Aku tak tau macamane nak cite. Tak tau nak update status kesedihan aku kat FB.. Kalo dah sedih tahap gaban pun aku deactivate FB. Erm.. *totally bersalah

Agak sukar gak aku nak meng'convince' family aku setelah apa yang terjadi. Aku juga akur segala risiko yang bakal aku tanggung. Akhirnya... Alhamdulillah.. Family aku terima semula.. Begitu juga buat kawan2 ku.. Aku mengharapkan korang terima juga. Aku sayangkan kawan2. Byk masa aku bersama korang.. 3 taun di shah alam.. 3 taun di melaka.. Uish.. Macam2 benda aku lalui bersama korang.

Bukan aku tak nak jemput pada majlis tunang hari tu.. cuma aku tau korang akan marah. Buat pun tergesa2.. Maafkan aku.. Aku cuma jemput 6 org itu pun kawan sekolah yang duduk dekat dgn rumah. Maafkan aku. Jemputan korang semestinya pada majlis kawin nanti..*maaf sekali lagi aku ucapkan


Seperti aku katakan tadi. Aku tak salahkan korang yang marahkan aku dan An/Azan.. Korang lihat apa yang jadi dan korang marah. Aku faham. Korang marah sebab sayangkan aku. Uhuu... Aku harap korang jangan la jauhkan diri dari aku. Aku sayang korang. Maafkan aku atas suma yang terjadi. Bulan baik hari baik nie aku mintak maaf.. Kalo korang still tak maafkan aku.. Raya nie aku minta maaf lagi.. Uhuuuuuu...

PSA

(^^,) Sayang Korang

UTeM C-2-6

(^^,) Sayang korang
 Di saat aku masih bernafas.. Aku minta maaf pada korang. Bukan aku sombong cuma aku... Aku tak tahu nak kata apa lagi.. Cuma maaf ku pinta.. Aku doakan korang sentiasa bahagia bersama family dan insan tersayang. Maafkan aku jika keputusan aku ini tidak di senangi.. Aku redha dgn takdir. Aku harap korang tak marahkan aku lagi. Aku sayang kan korang. Sebab korang BEST........

P/S : Aku tunggu korang tak marah kat aku... Uhhuuuu ....




No comments:

Post a Comment