Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Monday, August 1, 2011

Hari Ibu

Mungkin entry ni sudah sgt terlewat untuk di post. Tapi tatkala lepas sahur aku teringat akan mak aku. Pengorbanan seorang ibu yang sentiasa ada di sisi anaknya tatkala di perlukan. Surely, aku bukan anak yang solehah.. Aku kuat melawan. Disaat ini, ibu ku tido kat sebelah aku setelah penat menyediakan makanan utk bersahur sedangkan aku plak ??? Berdengkur... kroih..kroih... *patut bg kaki je

Terimbau kembali *ayat karangan skolah* ketika aku excident pada hujung bulan Januari taun nie. Aku dengan tak mampu berjalan sebab kaki belah kanan yang agak kurang sempurna. *tgk post aku sebelum ni* . Korang bayangkan mak aku tido kat pintu bilik aku semata mata takot aku perlukan sesuatu. Tak sanggup aku tgk mak aku. Seriesly beb, meleleh air mata aku tgk.. *boleh ke aku jadi seorang ibu seperti mak aku?

Selalu jer aku rasa nak membuang hadas kecil masa tu, tapi bila tengok mak aku tgh tido.. Adoyai.. tak sanggup aku nak kejutkan tuk papah aku ke toilet. *sanggup aku merangkak ke toilet*. Sayu hati aku tgk mak. Byk kali aku buat mak menangis sebab perangai aku. Tapi aku tak pernah sedar pun. *evilnyer aku.. Pernah rasa aku nak tampar jer mulut aku ni bila terlepas caap dengan mak.

Di saat aku putus cinta. Mak la yang ada kat aku. Memang aku kurang bercerita tentang peribadi hatta cinta ku pada kawan kawan. Jadi mak tempat aku cerita semuanya. Yang pahit... manis.. masam... kelat.. semua mak tahu. Tapi mak tak pernah ejek pown aku. Mak dengar jer. Mak bg pendapat. 

Aku sangat bertuah sebab masih ada mak. Mak yang selalu sayang aku dan terima aku walaupun seburuk mana perangai dan sikap aku.' Mak... Illa minta maaf sebab selalu melawan cakap mak..' *cakap dalam hati jer.. mak tgh sedap berdengur seblah ni.. ehe*

kek utk mak

mak suka wlupon tak mahal mana

iwan budget comel

mak memaksa rela dirinya disuap

p/s : Saya Sayang Mak Saya..... Selamanya.... (^^,)V

No comments:

Post a Comment