Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Friday, August 3, 2012

Malam Ku Indah..

Haha. Menggedik tak 'tit;e' post aku ? Sebenarnya aku keboringan menemani suami ku tercinta di 'opis' ni. Kerja suamiku banyak sekali. Dah hubby wat muka comel minta aku temankan. *haha.. kerana sayang aku turutkan.. wakaka*

Tak tau nak update pasal apa pun. Cuma nak menaip je. Badan penat sungguh. Balik dari berniaga di bazaar. siap suma then terus teman hubby ke 'opis'. Tengah melayan sms dengan member2, batteri 'nset' pula 'flat'.

Dah nak raya dah ??!! Wow..  Byk kena dipersiapkan. Baby ibu nak kuar dah ??!! Halamak.. Barang ibu belum siap 'packing' lagi. Barang2 baby suma ibu dah siapkan. Alhamdulillah.. 

Walaupun anak ibu tinggal sorang. Ibu tetap sayang tau. *chewah.. mood ibu memalam ni* 
Mana tau next pregnancy boleh dapat rezeki 'twin' lagi. 

Okies la.. Story pasal pregnancy kena cerita lepas bersalin. Pas bersalin aku story panjang lebar kay.

Hubby dah habis buat kerja.. Jam sudah kul 12mlm.. Mahu pulang.. Yahoo !! Esok banyak kerja lagi.. Bye2 n Nite2... 

p/s : tak ada pic tuk entry ni ok.. ehehe

No comments:

Post a Comment