Daisypath Anniversary tickers baby baby development

Thursday, August 9, 2012

Puasa

Salam. 

Badan sgt penat tadi mata tak nak lelap pula. Terkelip2 dok pandang siling. Adoyai. Suami ku pula demam. Ala... kesian sayang aku ni. Puasa dengan demam lagi. Makan ubat memang degil. *comeynye muka suami aku tidoo.. haha... plz.. jgn tahan muntah okae. haha* Agak2 kebosanan, aku update la blog walaupun tak ada apa yang menarik nak diceritakan.. *janji aku nak menaip.. hokeyyy !!*

Diam tak diam dah masuk 20 hari kita berpuasa. Kejap je rasa Ramadhan ni. Bulan ibadah.. (^^,)
Seronok je rasanya puasa kali ini. Mungkin sebab pertama kali berpuasa dengan gelaran isteri. *chewah.. poyo.. haha*

Nanti agak2 free dari niaga bazaar, aku nak buat biskut raya sikit. Buat mana yang larat je la. *ehe.. kena rajin!! cayok !*

Tak lupa tahniah buat adik iparku Amir yang bakal menjadi bapa. Isterinya Ziera dah pregnant. *ehe.. masuk 2 bulan rasanya.. Alhamdulillah..*  

Aku nak cerita la sikit.. Depa menikah 8 Jun 2012.. Malam lepas maghrib di rumah Ziera di Serting, N9.. Majlis resepsi depa keesokan harinya 9 Jun.. Memang meriah.. Dewan terbuka beb.. Ziera naik pelamin sekali dengan kakak. Kira dua pasang pengantin. 

Gambar banyak dalam kamera. Aku upload mana yang ada dalam facebook je la.. Kang banyak2 jeles pula korang tengok.. *dasar M besar sebenarnya.. wakakaka*

malam akad nikah
sarung cincin
*pic from ziera album*

hari resepsi. comey kannnnnn...
*pic from ziera album*
we are family
Selamat Pengantin Baru !!!

Gambar last diatas family suamiku.. Dari kiri atas suamiku, aku, Ziera, Amir, Abah n Mak Ton. Dari kiri bawah pula adik2 iparku yang comey.. Ayoi, Fatimah, Inda dan Fara... 


 P/s : Pas ni adik ipar aku yang mana pula kawen ??? *thinking......ehe*




No comments:

Post a Comment